Service & Garantie.
Voor Eizo / Epson service en garantie zie verder onderstaande informatie:

Eizo garantie en reparatie (actuele Eizo informatie)

Het innovatieve serviceconcept van EIZO is maatgevend en voldoet aan de wens naar een langere afschrijvingstermijn. Betrouwbaarheid die overtuigt en waarop u kunt rekenen:

High-end-kwaliteit
Topklasse onderdelen en een zorgvuldig fabricageproces waarborgen een uitzonderlijk lange levensduur en die maakt vijf jaar garantie mogelijk.

Veilige investering
Extra kosten buiten de garantie (b.v. voor onderhoud en reparaties) behoren tot het verleden. Daarom hebt u een optimaal transparant inzicht in de exploitatiekosten (Total Cost of Ownership).
De EIZO-service on-site exchange wordt snel en betrouwbaar verzorgd door onze servicepartner Teleplan.
Eén telefoontje naar de Service-Hotline +31 (0)40 2502785 (NL) / +32-(0)2-7099323 (België en Luxemburg) is voldoende.

Snel:
Is vervanging van uw product noodzakelijk, dan beschikt u binnen twee werkdagen over een werkend gelijkwaardig product.
Transport:
Een chauffeur levert het vervangende product af bij uw receptie of goederenaanname. Hij neemt het defecte product op die plaats mee.
Garantiedekking:
De garantie geldt voor alle in de Benelux geleverde producten. De garantie dekt ook uitgevallen achtergrondverlichting en geldt vijf jaar of 30.000 bedrijfsuren, afhankelijk welk van beide als eerste wordt bereikt. Bij normale kantoortoepassingen worden 30.000 bedrijfsuren echter niet binnen 5 jaar bereikt. Bij een 5-daagse werkweek, 52 weken per jaar en 8 uur per dag duurt dat ruim 14 jaar.

(! Bij EIZO 15 inch en touchpanel LCD geldt een afwijkende garantie. Bel voor info naar EIZO afdeling op +31 (0)40 2502620)

Epson garantie en reparatie (actuele Epson informatie)

Voor het geval er ooit een probleem met uw product optreedt, biedt Epson u binnen en buiten de garantietermijn de mogelijkheid om reparaties door het Epson Service Center te laten uitvoeren.

Voor technische ondersteuning, service, advies en reparatie verzoeken neemt u contact op met het EPSON Inter@ction Center.

Onze helpdesk kunt u bereiken op reguliere werkdagen van 9.00 tot 18.00 via:
Telefoon : 0900-5050808

EPSON E-Talk

Email: level.one@epson.nl

Lacie garantie en reparatie (actuele Lacie informatie)

Lacie contactinformatie
LaCie Benelux
Postbus 134
3480 DC Harmelen
Nederland

Technical Support:

D2 data herstel

Data herstelmogelijkheden, zie link: Data recovery mogelijkheden

Voor overige vragen:
Voor meer informatie neem hier contact met ons op.